en lördag med Eart Hour!

hej,lördag i dag först när jag hade vaknat så åt jag frukost,sen gjorde jag mig klar för att åka hem till farmor & farfar, vi skulle fira farmor
vi åt där sen åkte vi hem och rastade Izor ,sen åkte vi till kusinerna ,för att fira mickael ,vi var där jätte länge men kul var det ,först fikade vi sen kollade vi på gammla kort och på film ,splade spel och sen bar det av hemåt,då skulle vi äta 
sen 20.30 är det Eart Hour,så då ska vi ha det mysigt familjen och släka alla lampor ,tända ljus och spela spel
så i dag blir det en riktigt mysig lördag !

puss & kram //josefine

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: tack Josse! :)<33

2010-03-27 @ 20:05:16
URL: http://louissew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0